måndag 9 november 2009

Industrial Vintage

I Usa finns det så många coola ställen där man kan handla fräcka bord och lampor m.m. om man gillar stilen Industrial Vintage.. Där skulle man kunna gå runt och husera bland diverse roliga affärer, på Factory 20 finns det mesta att hitta, de hyr även ut möbler till filmer, bara kul att kika runt på hemsidan bland massa coola saker..



Foto från Factory 20


Några andra ställen som jag gärna hade gått runt på är på Get back Inc


Foto från Get Back Inc

Samt på American Furnishing, bara att få strosa runt och kika..
En postsorterare från American Furnishing kanske vore bra att ha hemma, jag tycker att det verkar rätt praktiskt. Pappersorteringen skulle ju underlätta iaf, tidningar i en , reklam, m.m. supersmart om du frågar mig! Om man har platsen för den vill säga..
någon som har något bra tips på liknande ställen på lite närmare håll där man kan göra fina och vackra fynd får gärna hojta..

nä nu sitter jag här och nattsuddar igen, har sovit så mycket på dagen när jag har varit sjuk så att jag nästan har vänt på dygnet, men nu blir det att krypa ner..har man tur kanske man får frukost på sängen imorgon eftersom man har bemärkelsedag..kram på er Michelle

Inga kommentarer: