måndag 21 september 2009

Hej, ikväll sitter man framför tv:n och ser på Simon och Thomas..de är ju roliga alltså..och strax blir det Svenska Hollywoodfruar..i helgen har vi grejat hemma i trädgården och lite på verandan..nu är den äntligen färdigskrapad tack vare min kära far..Jag lovade att jag skulle visa vad jag köpte på Atmosphere i Göteborg härom veckan..jo en kotavla blev det..den ska bara hitta sin rätta plats här hemma...

Det känns verkligen som om hösten är här för att stanna nu..då måste man gardera sig mot kylan, det har jag gjort med två par myssockar från Indiska
I lördags kväll hade vi spelade vi TP med ett par goda vänner och avnjöt en chokladfondue..mumsigt värre glass, marshmallows, färsk frukt..som vi doppade i god mintcrispchoklad..fatet fick vi i bröllopspresent..gissa var det kommer ifrån..jo, 2 Fröknar förstås..

Inga kommentarer: