tisdag 3 mars 2009

Nu var det längesedan..

jag gjorde ett inlägg...tiden bara går och går..och jag har inte riktigt hunnit med..dessutom har det inte hänt så mycket här hemma heller för den delen..alla blommor bara dör, pappersinsamlingen hopar sig och strykhögen växer..så jag får nog göra ett storröj till helgen, kanske lite nya fräscha blommor, så kanske det snart finns något att fota igen..sedan är det ju det där sovrummet som jag skulle tagit tag i på sportlovet som jag inte fick gjort..men får se om lusten pockar på.
Ni får hålla tillgodo med lite badrumsdetaljer så länge i väntan på fortsättningen..





och lovar att det inte ska dröja så länge tills nästa inlägg..
Kramar Michelle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra , så bra :) kram P

Mjuka sa...

heJ
Åh vad jag vill veta vart du köt din dusch, precis en sådan letar vi efter.
kramen malin