tisdag 23 september 2008

Måla eller inte måla...

Denna spegeldörren hade jag först tänkt att måla med vit färg, men efter att ha tvättat den så blev den riktigt vit och fin..det känns som om jag ska måla den så måste jag skrapa hela dörren ren från färg för den har varit målad så många gånger..just nu så känns det som ett väldigt stort projekt så den får nog vara som den är för tillfället,








De här dörrarna som leder ut till verandan är däremot väldigt gula i färgen så de har jag slipat och spacklat, så de ska snart få färg på sig....



Ikväll har min kompis P och min gudson J varit här och ätit pannkakor...vi har slötittat på idol och bara haft det gott i soffan, det har inte blivit många knop gjorda idag efter jobbet..på dan idag hamnade jag i Hamburgsund, och sedan passerade jag Heestrand där jag besökte Heestrands Interiör med bloggen Det mysiga Heestrand, självklart kunde jag inte gå ut ur denna affär tomhänt..vad jag köpte??? det får du se i nästa inlägg..

I Heestrand åkte jag också förbi detta fina hus som jag inte kunde låta bli att fota..blev kär i den fina snickarglädjen..mm..kram Michelle


Tll sist vill jag säga Grattis till min storasyster M som fyller år idag...Hipp, Hipp Hurra ..Kram...

1 kommentar:

mysiga heestrand sa...

Vilka vackra dörrar!
Vi har varit inne på din blogg många gånger och anade att det var du i butiken. Jag, Camilla, och Helene, som har bloggen Vaniljdrömmar var det som var här när du kom. Ge dig gärna till känna om du har vägarna förbi någon mer gång.
Kram Camilla & Helene