lördag 4 januari 2014

Nytt år, ny tapet...

Hej, god fortsättning på er, och jag är hemskt ledsen för att julkalendern stannade vid lucka sju, det är bara att inse att jag är världens sämsta bloggare just nu!!! Hade bestämt mig för att tapeterna i det gamla gästrummet som nu ska bli Malvas rum skulle få sitta kvar ett tag och kanske först tapetsera om ett år eller två, men kära maken hade ju köpt önsketapeten i julklapp, så då var det ju bara fram med tapetklistret!!!


  Har massa fina saker som inte har fått sin rätta plats ännu , men det kommer snart hoppas jag...


Tapeten Early Bird från Pip Studio ska nu få pryda väggarna...
  Tapetseringskaos....
 Första väggen klar...

och vad hände sedan, jo tapeten räckte inte, det fattas ca 3 våder på andra väggen, så det är inte klart!!! Blev så sur igår kväll när jag tapetserade, men det är bara att beställa en rulle till...ska även måla och tapetsera Malvas klädskåp så får väl roa mig med det så länge!

Kram Michelle

Inga kommentarer: