tisdag 10 maj 2011

Blivande sänggavel...

God afton go´vänner...idag har det varit helt ljuvligt, den riktigt första varma dagen...härligt...idag har vi tagit in den gamla spegeldörren som har stått utomhus i över ett år, all färg är nu flagad och sen ska nu få tjäna som sänggavel i vårt sovrum.
Dock så ska den få en hel del text på sig. Jag fick världens inspiration när jag var i Borås i fredags,jag var på kurs hela dagen men jag hade en timme innan tåget skulle gå hem, jag kikade in i en underbar  butik som hette Greta & Anna, så mycket fräcka kläder och inredning...där hade de målat citat på ett skåp, riktigt fräckt var det, så nu fick jag inspiration till att göra något liknande...hittade en ljuvlig klänning också, den kanske ni får se en annan dag.
Nu ska jag leta lite citat...kram Michelle

1 kommentar:

Snäckskalsdalen. sa...

Den dörren kommer att bli fin som huvudgavel på sängen!
Agneta kram