lördag 23 oktober 2010

Älgjakten...

Hej på er! Nu var det längesedan, vet i alla fall en som har saknat mig!!! Haha...nej det har helt enkelt varit fullt upp, och här hemma är det hur rörigt som helst, så här finns inget att fota...men jag kan ju börja med att rapportera att maken är hemkommen, och att älgjakten har varit underbart väder på  J var iaf nöjd.

Lillälgen på matjakt vid vår altan..

Sedan har vi äntligen fått upp spröjs på nya ytterdörren

Vårt fönster i treppen när det är färdigmålat... och snickarglädjen har kommit på..

Lite nybakta bullar som J fick med sig till jaktlaget...den fina zinklådan har jag köpt på Casa Curiosa i Lysekil

2 kommentarer:

Casa Curiosa sa...

Nämen, raraste Michelle, så härligt att du visar zinklådan, och så fin den är i användning! Jag blir alltid såååå glad då saker och ting kommer till användning "på riktigt" :) Önskar dig och din J en härlig fortsättning på hösten och renoveringen! Kram, M.

Jessica sa...

Inga älgar men väl rådjur i jakt på äpplen har jag sett i år. Snygg låda:) Jessica