torsdag 22 april 2010

Kompromiss och blocketfynd...

Hej på er, idag har det varit klarblå himmel och inte ett moln i sikte...det gillar vi! Vi håller på och planerar en övervåning på vårt hus som vi förhoppningsvis ska dra igång med kanske till hösten/vintern..det svåra är att få till en bra planlösning. Men det kommer sig nog så småningom.
Den stora meningsskiljaktigheten mellan mig och J har varit badkaret! J vill ha ett hörnbadkar med jacuzzi,nackkuddar och massa rattar, jag tycker att de är fula och vill ha ett badkar med vackra tassar, gammaldags kran..men ibland har man tur!!!
Ett blocketfynd, helt oanvänt badkar med lejontassar och vacker kran med JACUZZI i ett!!! Dessutom till mindre än halva priset...Snacka om att gå halva vägen var, så nu står det i alla fall här hemma och väntar på att det ska bli vinter..






Fast själv längtar jag efter sommaren, idag har paviljongen kommit på plats över badtunnan...men det ska ju förstås pyntas lite med...
Har även beställt den fina trälådan Lemonade från House Doctor som jag har suktat efter...det blev den ljusgröna översta lådan..som ska få bo hemma hos mig med lite Pink Lemonade i sig kanske...

Imorgon ska J på röntgen och vi hoppas på att hans ben har läkt bra så att han kanske får börja stödja på det..Stor kram på er alla..Michelle

Inga kommentarer: