lördag 23 maj 2009

God Morgon..

Här är man uppe med tuppen, ja kanske inte helt frivilligt men nu är jag ju ändå vaken. Blev väckt av en fruktansvärt irriterande fluga som envisades med att hålla till på mig hela tiden.

Som ni märker så haglar inte inläggen just nu, men det beror på att de senaste 2 veckorna har varit fulltecknade med jobb, samt att i torsdags var vi bjudna på bröllopsfest som jag skulle fixa catering till så det har tagit sin lilla tid. Men nu är det överspelat med, det var en trevlig fest med ett fantastiskt bra band..

För er som undrar hur det går med XV kan jag säga att det går superbra..3 veckor har nu gått och jag har gått ner 9,2 kg. Imorgon går jag in på den fjärde veckan och det känns som om det går jättelätt nu..Ikväll ska vi bort och grilla..eller jag de andra ska grilla, men det bekommer mig inte så mycket längre eftersom jag har min målbild i fokus..dessutom så märker jag på kläder att det har börjat att hända saker vilket känns väldigt sporrande till att fortsätta. Jag har även varit duktig både med den fysiska och den mentala träningen..så det känns som att fortsätta är inget problem, allt vad sötsug är som bortblåst.
Vårt bröllop närmar sig..
Kram Michelle

Inga kommentarer: